Du påminner mig om någon jag älskade en gång



Heeejj! Hu har ni det? superduper? Kom hem från bästavän för en stund sen, och nu sitter jag här och försöker spela Chris Medinas låt What are words på gitarr går sådär. Kan ni fatta att de redan är onsdag? två dagar kvar i skolan sen helg igen? GLAD! Men nu ska jag fortsätta med mitt spelande, haha vi hörs mina vänner!

Engelska



Så nu har jag tagit första bästa plats i sängen tillsammans med mina engelska böcker och datan. Känns som om jag kommer sitta här ett bra tag, för jag ska alltid göra mina läxor dagen innan. Men om jag vill få något gjort så måste jag nog stänga av datan snart och börja med de som jag har kvar att göra. Känns som om detta blev ett ganska onödigt och ointressant inlägg men vi kör på detta ändå. Jag hoppas iaf att er tisdags kväll är bättre och att allt är bra med er även om inte vädret är på topp. Vi höres i morgon!

Jag behöver mer fast du förstör mig helt, du är knark


Heejjj gullungar! Idag har det varit en tuff dag, varit slö hela dagen inte riktigt vaknat. Kan ju säga att det inte blir bättre med detta pissväder vi har. Skulle tagit en inlines tur med bästavänn men så blev det inte heller för det skulle såklart böjra ösregna, inte förvånad, så vi får ta det någon annan gång istället. Men nu ska jag gå ner och göra lite te och även göra min engelsa som vi har tills imorgon, ha det bästtttt!

What are words



Hej min änglar! Är på väldrigt bra humör, hoppas på att ni är med! Kom hem vid halv tre någon gång och sen dess har jag inte gjort något, men får väl börja med kemin som är tills imorgon, alltid bra att ha den gjord? Måste nog ocskå ta att dammsuga mitt rum och plocka undan lite, ser alls bra ut här inne... usch! Men vi hörs säkert ikväll!

The world is your chance to create




Hej! Bloggade aldrig riktigt igår, men somm tur var så gjorde josefin det, tack du! Som ni nog läste så sov hon hos mig natt, alltid lika kul. Har precis ätit och duschat så nu ska jag ta tag i no:n som är tills imorgon. Aja, vi hörs imorgon! Kram påååå er!

Gästblogg!

Hejsan allihopa där ute! Nellie är nere och äter och eftersom hon uppdaterar så dåligt ändå så tänkte jag att jag kunde göra ett litet inlägg till er! Jag heter då Josefin och inatt sover jag hemma hos Nellie!!! Vi får så vad kvällen har att erbjuda för snart kommer hon väl upp till mig :) Ha de bra sålänge!!! Puss / Josefin

If you don´t dream, you don´t live














Heeej!! Har inte bloggat nu på några dagar. Båda igår och i onsdes var jag i malmö, så kom inte hem förren sent så kunde inte blogga men nu så!! I onsdes såg vi bland annat Lisa Miskovsky och September så grymt bra måste jag säga. Igår var det Rixfm festival va lite olika artiser Tove styrke, Mohombi, Chris Medina och ett gäng till. Iaf så ikväll har jag inte något planerat får ta det som det kommer, ha det bäst!! Kraaaaaaamar

Tusen mil skiljer oss åt men det känns ändå som om du håller min hand



Heej, *gäsp* är mega trött nu om dagarna, men vem är inte det nu när skolan är i fullgång igen? Har redan en hel del läxor som ska göras, so, biologi, tyska, kemi och imorgon får vi engelska läxa. Men inget jag ska ta tag med nu, utan senare. Var in på något foto humör så tog bara en bild, körde på uppsatt idag, skönt att inte ha håret hängandes. Men nu dra jag ut , vi ses kraaam!

The heart of life



Hej mina vänner! Hur är det, funkar skolan? Slutade vid tjugo över två, skönt! Kan redan säga att jag har tröttnat på att gå upp såhär tidigt på morrnarna, inte alls kul. Sen jag kom hem har jag inte gjort något speciellt, bara läst i min sjukt bra bok, eftersom den ska lämnas tillbaks snart. Så nu måste jag läsaläsaläsa och läsa lite till. Funderar på att dra ut senare, får se hur det blir med det. Aja, ha de toppen puss!

Egentligen är du inte kär i mig och det är egentligen okej med mig



Heeej! Hur mår mina läsare idag? Bra, hoppas jag. Bara bra med mig iaf har hunnit med en hel del idag. Reklamen, sen vart jag ute o sprang, en mil idag. Duschat och nu ska jag dra hem till bästis och sova där tills imorgon, kan ju inte bli mycket bättre? Ha det bäst, så hörs imorron.

Men våra hjärtan brinner när allting annat slocknat

Heeej! Två dagar avklarade i skolan nu och det känns riktigt bra faktiskt. Sköönt att vara tillbaka men ändå inte. Idag är de fredag och de betyder att imorgon kan man sova läääänge! Bara dessa två dagar har varit jobbigt att gå upp så tidigt.



Heeej! Två dagar avklarade i skolan nu och det känns riktigt bra faktiskt. Skönt att vara tillbaka men ändå inte. Bara dessa två dagar har varit jobbigt att gå upp så tidigt men idag är de fredag och de betyder att imorgon kan man sova läääänge! Mina päron stack iväg innan till några som vi känner och varken jag eller broder ville följa med, vägrade! Så ikväll blir de en lugn fredagskväll. Vi åt iaf precis Tacos som är en sådan fredagsmat, känns verkligen som fredag när man äter tacos, tycker inte ni med de? Kraaaam

Och genomskinligt grå blir jag utan dina andetag

God kväll! Har haft en superbra dag med bästis. Haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit blogga förren nu. Iaf så färgade vi mitt hår, ser hemskt ut!! Så nu har jag mörktbrunt hår och ser ut som ett spöke. Men inget jag kan göra åt de nu, så får väl leva med de ett tag. Har blivit en del bilder idag men dem har såklart josefin så kan inte visa er några med gå in på hennes blogg så finns där säkert några. Skola imorgon, är sommarlovet redan slut? Känner inte alls för att gå upp tidigt för att gå till skolan men vad gör man inte? Vi hörs imorgon! Kraaaaam

129657 seconds apart


En härlig sommarbild sen när jag och bästis var i balsby

God kväll! Nu är det snart onsdag vilket betyder sista dagen på sommarlovet, sorligt! Men som tur är så är det bara två dagar sen är det helg. Iaf så imorgon ska jag försöka gå upp i tid inte sova bort hela dagen. In till stan en runda med josefin, sen får vi se vad som händer! Vad ska ni göra imorgon? Kraaam!

River en vacker dröm



Har ganska många bilder sen igår kväll och alla ser ungefär ut som de här två!

Heej! Hur är det med er idag? Superduper med mig iaf och lika bra med er får jag hoppas! Ska ut och springa en runda nu, bloggar mer i kväll!

She owns the night





Heeej allihopa! Förlåt för dåligt bloggande,men har haft fullt upp. Nu på kvällen stack jag ut med Emma. Vi drog till Konsum och köpet plastskedar och det blev även en Ben & jerry, half baked. Satt oss sedan och åt o lyssna på musik, myyysigt! Vi får se vad vi hittar på nu, men ni får ha en bra kvällså hörs vi imorgon, kram på er! 

Who´s gonna save the world tonight



Heeeej mina vänner! Idag har jag bara jobbat och tjänat lite pengar, inte fel det! Har precis duschat och ska göra vid mig nu, äta något och sen in till bian. Kan in tänka er att om mindre än en vecka så sitter man där igen, i skolan. Allt är som vanligt igen och man bara längtar tills nästa lov. Men det ska väl gå ändå nian som står på tur nu. Vi hörs innan jag sticker!

Det behövs två för att bli en



أفتقدك, igatsen sind, Kaipaan sinua, vous oubliez, merindukanmu, chailleann tú, sakna þín, manchi, あなたが恋しい, propustite, vos ictus, tęsknię za tobą,du fehlst, savner dig,savner deg, miss you, saknar dig! Det gör ont när jag tänker på dig, att vi aldrig kommer att vara tillsammans som förr. Bara tanken skrämmer mig enormt. Men snart är det inte bara i mitt huvud och i mina tankar, snart är det verklighet.

Take it back to square one



Heeej! Hur är det mer er idag? Med mig är det piss nej, men känner mig helt seg idag, men så kan det var ibland. Nu drar jag ut en sväng bloggar ikväll, pusshaj!

Livet leker så lek tillbaka


saknar dig min arab!

Heeej! Gick ut en runda med Emma innan, hade tänkt ta med kameran men vågade inte riktigt för det regnade blev uppehåll regnade lite till och blev uppehåll igen och så höll det på. Inget sommar väder här inte. För ett tag sen ringde farmor och farbror på dörren och lille farmor hade en present med sig. Förr någon dag sen så bråkade jag med mamma om väskor, och för någon dag sen var mamma och farmor nere i malmö. Det jag ville säga var att i presenten fanns en väska, så nu har jag lite dåligt samvete för att jag skrek så... Väskan kommer iafall från Gina Tricot, visar  er imorgon!

Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt


Jag var där när du sa föralltid och varenda sekund



Stickadtröja Bikbok 249:-| Byxor H&M 199:- | Tröja (plus en annan tröja som inte är med på bild) H&M 149:-/st. | Hårinpackning Disp 168:- | Tofsar BikBok 2 för 19:- |

Heeej! Jag har ju glömt visa vad jag köpte i Halmstad blev inte så mycket men lite fick jag med mig hem.  Måste stoppa nu och sparar mina pengar behöver ha de till oktober. Tänkte bara visa det, bloggar mer ikväll ska ut nu med Emma, Puss!

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta så jag skrattade tills jag grät

Heej! Josefin sov här inatt så just nu är mitt rum mega stökigt, så får ta ta tag i det nu. Måste hinna duscha och sånt innan åtta för då skulle tydligen några komma hit, men orkar inte det. Så ska se om jag kan slippa och göra något annat istället. Nu ska jag gå och ta tag i mitt liv, vi hörs!

We are tied together with a smile



Five things about me



1. Jordgubbsglass: alltid när vi är på semester så äter jag alltid jordgubbsglass och inget annat, men det ä bara då. För sen här hemma så tycker jag inte alls att det är lika gott.

2. Städa: Jag gillar att städa, tycker det är jättemysigt att gå runt och göra fint och ha musik till. Like it.

3. Musik: Jag älskar att lyssna på Van Morrison, Peter LeMarc, Amanda Jensen, Bruce Springsteen osv. Får en känsla som är hur skön som helst att ha. Jag får inte riktigt samma känsla när jag lyssnar på Eminem, Rihanna, Katy Perry, Chris Medina osv. Men jag gillar även deras låter riktigt mycket. 

4. Texter: Jag kan sitta flera timmar framför datan och bara söka runt på internet efter fina texter och meningar. Tycker sånt är jättekul att sitta och glömma bort allt runt omkring och bara sitta och läsa en massa om kärlek, livet, rädsla, om något som är roligt. 

5. Sjunger: Jag har ingen sångröst och verkligen ingen taktkänsla. Men jag sjunger ändå. Så alltid när jag är hemma själv så sätter jag på musik på högsta volym och (springer) runt och sjunger.

Vi kan le men bara i några sekunder



Heeej, Idag/ikväll/imorgon har jag ff, och då kommer Josefin hit. Sitter och funderar ut vad vi ska äta, förra gången blev det fläskfile inlindad i bacon med hemmagjorda pommes, så vi får se hur jag ska toppa det. Men det blir säkert bra.

Under the same sky, dreaming the same dream






Måste börja med att säga att andledningen till att jag inte bloggade igår var att vi var på kräftskiva igår, och det var så mysigt. Nästa ursäkt är att idag har jag varit i Halmstad hela dagen, åkte vid elva och kom hem för en timme sen, men nu bloggar jag! Ska gå och tvätta bort mitt smink, känner mig så "smörig" eller vad jag ska säga, men så kan det kännas ibland och då är det dunderskönt att tvätta bort det, så det ska jag gå och göra nu. Efter det så ska jag ner och titta på 24 (bästa serien!!!) hur länge jag nu orkar hålla ögonen öppna, sov inte så mycket i natt, kom hem vid halv tre sen tittade jag och Samuel något avsnitt på 24, ett rörigt inlägg blev det, men så kan det gå när man är trött. Ett bättre inlägg kommer imorgon!

Take a chance and don´t look back



Hej! Har inte bloggat sen i tisdes, inte ok. Ska börja blogga som vanligt igen, blogga varje dag. Idag skulle vi egentligen iväg men icke, så några vi känner kom hit istället. Hela dagen igår tillbringades med Josefin var i Åhus och på kvällen hade vi det lite crazy. Ha de toppen nu, så bloggar jag mer i morgon, promise!

Åhus











Hejsan! Längesen jag bloggade nu men nu var det dags. Igår åkte jag and josefin inlines ett bra tag och på kvällen stack vi till Åhus för lite grillning och för att bada. Men såklart så tog vi fel buss så vi fick hoppas av på andra sidan ut av Åhus och gå hela vägen till bryggan och det var långt riktigt långt. Lite vilse kom vi med, men vi kom fram tillslut! Medans ni får titta på bilderna så tittar jag på en film.

Nu drar vi

Heeeeeeejj!!!!! Detta sommarlovet har gått så himla fort, och om 18 dagar så är vi tillbaks till det vanliga igen. Sen kommer snö och julafton. Detta året har gått så snabbt. Men nu ska vi inte tänka på det utan istället tänka på idag. Ska snart dra iväg på ett par linlines tillsammans med josefin och sen får vi se hur det slutar, ha de toppen så länge och förlåt för att jag inte uppdaterade igår hade fullt upp hela dagen och på kvällen hade vi gäster så hann verkligen inte, förlåt.

RSS 2.0