BRUNO MARS



Tja! vart hemma i ett tag nu och min broder kom precis hem från polen, tycket att han kunde stannat där lite längre, haha. Men iaf så fyllde han år för inte så längesen och så idag (egentligen igår) fick han Bruno Mars skiva. Jag slår vad om att jag kommer använda den flitigt, Bruno Mars är så jädrans bra. Har ni aldrig lyssnat på honom innan så gör de nu!  ha en bra dag!   puss ♥






KONSERT




hello! kom precis hem från skolis och då hade pappa köpt frallor till mig, älskar nybakat bröd/frallor med philadelphia på så himla gott, tycker inte ni me de? iaf så ska jag på konsert lite senare ikväll vid halv sju, men det är länge tills dess. och tills dess så ska jag hinna med att göra mat, snacka om tight! (mina föräldrar är på ikea och bror i polen, därför ska jag göra mat onödig fakta ,hahah.) men iaf så sitter nu här tillsammas med mina katter och lyssnar på lite musik. och tänker på om jag ska köpa en pistol, vet inte varför jag tänker så med egentligen borde ju alla ha ett vapen hemma, det kan ju hända vad som helst? men om jag hade haft en pistol så hade mins skott redan varit slut. nu lämnar vi pistol snacket och går vidare... har inte så mycket mer att säga än ha en bra dag allihopa! puss ♥

äntligen



Tjena! nu är jag hemma och kan blogga för idag. Idag fick jag hem mina efterlängtade earcuff´s idag, så nu är jag glad. Fick hem ett lite större med kedja och kors och ett litet med bara en pärla på. Du kan hitta dem här. Ikväll ska jag bara ta det lugnt inga läxor (mer än att läsa en engelska bok) underbart! ha en trevlig kväll alla!  puss ♥

my everything


if I could choose my best place on earth, then I would choose the place in your heart

plugg




Hej (varför börjar man alltid inläggen med hej, hejsan osv? nu bryter jag mönstret och börjar såhär ist) Tja! hur har ni det, idag är det ju studiedag vilket är toppen men ändå sitter man hemma och pluggar? har prov och lite annat som ska lämnas in snart och så. iaf var precis och tog ut pengar för att kunna betala biljetterna. Jag och josse ska nämligen se Rihanna i oktober, kommer bli helt underbart! :)
har ni tittat ut idag? det är ju så himmla fint väder och de har de varit nu de senaste dagarna, nu är det verkligen vår! och efter våren kommer ju sommaren! kan inte bli mycke bättre? fast nu kallar kemi boken på mig, bäst att fortsätta så att jag inte fastnar här nu, puss ♥

då och då

Hej på er! Det var ett tag sen sist, eller va säger ni? kände att jag behövde en lite paus från bloggen. jag ska vara ärlig och säga att jag har tyckte/tycker att det har varit tråkigt blogga för man skriver oftast samma saker om och om igen och det är ju inte så roligt att läsa... men nu hoppas jag på en ändrig jag ska sluta skriva ett dagligt inlägg och hur dagen har vartit, utan jag ska föröska skriva när jag har något nytt och roligt att skriva och som blir roligt för er att läsa. det kan bli några per dag eller ett det beror på, hoppas ni förstod vad jag menade. tänkte också gör litr nytt och så. ja jag vet jag har sagt de flera gånger, men jag sak nu göra det när jag har tid, för det tar tid. nu lämnar jag detta med ett leende och hoppas ni har en bra dag/vecka. pusspuss




LÖRDAG


vet att min bloggning suger, men har inget intressant att skriva, man skriver bara samma  "hej, ........hejdå" så ska försöka att hitta något roligare att skriva om, som ex så kommer det bli mycke roligare och finare bilder och sånt nu när vren kommer...

dream as if you´ll live forever and live as if you´ll die today

fin



jag höll andan.. men om det var världen som slutade pulsera eller om det var mina egna andetag det vet jag inte. men vid några tillfällen då trodde jag universum var med mig, då livet lekte. ja kanske det var en lek, jag vet inte längre. inom mig dog känslan då du tog orden med dig när du gick. du tog min själ som jag lindat runt dig så försiktigt. men du slet den i stycken. om jag endå fick stanna tiden, och få dessa stunder tillbaka med dig, låtit dem förfalla, tagit allt som var mitt.. vet inte om jag vågar öppna dessa portar som jag stängt. har försökt men kan inte
Bitvis faller alla pusselbitar på plats. Jag kan förstå varför livet vart som de vart. Varför min väg inte vart våran. Kan se att allt bara var en fantasi, ingen verklighet då livet jag höll i mina händer föll.. Jag öppnade min dörr ett rop på hjälp, stängde dörrarna för alla andra. Men nu när jag till slut tittar ut vill jag bara få ett slut, se ut fånga livet ta det dära avgörande steget. Då alla pusselbitar föll på plats medans livet jag höll i handen släppte och vandrade utan mig.
jag ska aldrig glömma oss. 
för att försöka glömma någon man älskar, 
är som att försöka minnas någon man aldrig träffat...
jag släppte in dig i mitt hjärta
o nu kan jag inte låta dig gå.
Det är något du inte vet, det är något jag måste tala om för dig. 
Men det är något jag inte kan säga. Jag vill ta din hand och springa, springa långt bort från allt. Det är något du inte vet, det är något som ligger och trycker inom mig, som bara vill ut, ut, ut. Kan du inte hålla om mig och aldrig släppa taget? För det är något jag vill att du ska göra, men du vet inte om det än. Det är något du inte vet och det är att jag aldrig vill vara utan dig.


LÄGER



Tjabba tjena hallå! har inte så lång tid på mig här och nu, ska vara borta hos en kompis vid fyra och innan dess ska jag ha hunnit att käka. Nu idag till på söndag ska ag vara på konfiermations läger, så inget bloggande, vi ska vara mitt ute i ingenstans så vi får se hur det är. hoppas det blir kul iaf. pusshaj, hinner inte mer nu! ♥

BLOGGAR



http://ananasjuicen.blogspot.com denna bloggen handlar om hennes kamp mot "Anorexia" en blogg värd att läsa! 


http://wildavaregenangel.blogspot.com/- blogg om hur en familjs liv kan förändras, deras dotter och syster har fått sjukdomen så kallad ”full Trisomi 13″. 

Hittade två bloggar som jag blev halt fast vid. Har suttit och läst båda i en lång stund. tänk så olika man kan ha det här i världen, bloggarna får mig att börja tänka efter här i livet. 

"dream as if youll live forever & live as if you´ll die today"

LOVE



"So baby dont worry, you are my only, you is lonely even if the sky is falling down. Baby, I love you now and forever. "


TRÅKIGA

"jag vet att mina inlägg är tråkiga, jag vet. men jag har som sagt inga bilder eller liknande. när jag kommer hem senare i kväll då så, ska jag fixa ny" 

Hej på er! för förökte hinna med att blogga igår, men jag lovar jag hann inte. kom hem vid tio och så var jag riktigt hungrig så fick äta något. men iaf, tisdag är de jobbigaste dagarna jag har, helt hemk och mycke stress! har ni med någon sådan jobbig/stressig dag? 

kommer blogga lite i kväll oxå, när jag kommer hem från träningen! Kisses.♥

RSS 2.0