Skit också

Tänkte bara säga att om ni har ringt mig eller smsat mig och jag inte har svarat så är det inte för att vara taskig utan jag har blivit av med min mobil. Hade den i morse men har troligen glömt den när jag väntade på bussen, mycket bra gjort. Har föröskt och ringa och allt men vi får hoppas att den kommer tillbaka, alla bilder som jag hade. Men  som tur är så är den spärrad iaf. Bara så ni vet!!

Smiling doesn't always mean you're happy, It simply means that you are a strong person



Hej! kom hem för en stund sedan och nu ska jag öppna min engelska och tyska bok och plugga gärnet. Hoppas er kväll är super, puss&kram.

Jag saknar dig mindre och mindre...



En snabb bild, men hade bråttom. 

Hej på er mina vänner! unerbar dag i skolan idag, hade tre lektioner sen slutade vi, så vid tolv-halv ett, var vi några som stack in till stan och käka, mysigt! Var även och hämtade bnästavän när hon slutade vid halv fyra, kan inte fatta att jag kom tillbaka till skolan och att hon lyckades övertala mig, så snäll jag är! Kom hem nu precis och hittade en sak till mig i brevlådan, typ en "hair dount"  men ändå inte, tykcer att denna verkar vara  mycke bättre enligt mig. Den kommer iaf härifrån och kostade endas 59 (utan frakt!) grymt! Det är liten "kudde" med ett hål i och i den finns något böjbart så, svårt att förklara men här kan ni se hur man gör. Tar max en minut och man kan göra en massa olika frisyrer, bara till att använda fantasin. Ett tips bara! Ha de bra

Nytt



Tjabba, hur är läget med er? bra här på andra sidan. Igår innan jag satt mig på bussen hann jag även fixa lite i stan, blev två nya linne från jc och rfsu´s hair helper, ifrån apoteket. Vi får hoppas att det är bra. När jag kom hem så fick jag även en ny stickad tröja av mami, kom också ifrån jc. Ibland hjälper de att vara snäll?

Not good






Hej. Bloggningen har inte varit speciellt bra, inte bra alls. Men jag åkte till Simrishamn igår till kära farmor och kom hem nu precis, så har inte kunnat blogga. Förra veckan var det prov och läxor i skolan så hade inte mycket tid över, ingen bra andledning men så var det. Ska skärpa mig nu. Har no prov i morgon så ska läsa lite till på de, ha en bra söndag!

Mysmys



saknar vintern faktiskt, mysig med snö

God kväll! sitter och myser i soffan framför tvn, tror att jag ska starta en film snart, kanske Water for Elephants? Många klagar på vädret som vi har idag, men jag gillar faktiskt de, när det regnar och de är söndag och man kan bara sitta inne o mysa. ha en bra kväll!

Jadddååå




Hej på er! Tråkigt Sverige väder idag, men de hindrar inte mig från att ta en runda, så de är de jag ska göra just nu, ut o springa. Försökte locka med mig josefin men hon kunde inte idag, synd.  Hoppas ni hade en bra lördagskväll och har en bra söndag, så hörs vi senare!

Not afraid to take a step



Tjabba,  äntligen fredag!!! Härligt med helg, toppen. Varit en jobbig dag idag, bara en massa läxor och ett prov, Men nu är det över!! Märker ni hur taggad jag är, älskar fredagar. Sitter och lyssnar på musik och har de superb. Men vi hörs ikväll, funderar på at dra ut på en spring runda senare! HA DET BÄST!

Jag tar en del av dig med mig nu



Halloooj!! wazzzup? kom precis hem nästan, och nu ska jag göra de sista i engelskan och tyskan ska även gå igenom lite matte, prov imorgon. Ska tvinga mig att stänga av datan nu, om jag ska få något gjort, bäst så. Men vi synes, ha de bäst för nu ska jag ta tag i allt, kram på er!

Jag saknar dig fast du står mitt framför mig









Bajjjjs! Moget ord att börja ett inlägg med? Var och fotade lite innan, men inte så länge, kände nästan direkt att det var värdelöst, inget blev bra, så stack hem ganska snabbt. Var snäll och bjöd på fyra bilder iaf... Kan berätta lite om dagen om ni vill? om ni inte vill sluta läs här. Iaf så började vi halv nio som vanligt hade so, sen senska och no efter det. Åt vid tolv, sen hade vi bara engelska och tyska kvar. Så slutade vid halv fyra. Hade engelska prov idag ockås i läs, som var ett gammalt nationelltprov, kan säga att det gick inget vidare, inte bra alls. Så då kan man undra hur det kommer gå på nationella i vår? mhm. Men nu kallar pappa på mat så ska ner och äta lite nu, hoppas er dag har varit bäst, sesyaa!

Jag lovar att du och jag ska skina en dag, jag lever för att jag tror det blir snart



Heej snyggingar! Hur funkar livet? hade inte tänkt blogga så jätte mcyket nu, utan bara sticka in och säga hej! Hade tänkt att dra ut o fota lite nu, får hoppas det bli några bra bilder. Men vi hörs senare, pusspuss!

Just break the silence


Jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat



Heeellloo! Är ledsen för den dåliga uppdateringen denna helgen på bloggen. Som jag har nämnt (tror jag) så checkade josse in hos mig i fredes och checkade ut ifrån mig för någon timme sen för mina päron har varit i stockholm. Vi har haft toppen roligt, som vi alltid har. En super helg. Har precis städat upp efter allt och nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att emma ska bli klar med sin läxa. Vi hörs senare ikväll, pusssss!

Everything I was looking for when I wasn't even looking





Heeej! Hur är läget med er idag? Dåligt och tråkigt väder har det varit idag, men vid fem tiden så kom emma och gjorde mig glad! Vi drog ut en sväng, för utan hennes hundar och sedan med. Kom hem för ett tag sen och sen dess har jag bara planerat inför lördag kväll, om de går som jag vill så blir det super, om annars så går det nog inte lika bra. Men nu måste jag ner och duscha och sedan fixa lite små grejer, ha de bäst, puss!

Go little bad girl



Det har hänt något med storleken så bilderna kan ine visas "hela" men ska fixa de!
Bjuder på två sommarbilder nu när de är så grått väder ute!

Heeej! Bloggandet har inte varit på topp nu de senaste dagarna, och om jag ska vara ärlig så har jag glömt bort bloggen lite, inte ok. Men har kommit hem sent nu dessa dagar och så har jag inte orkat slå på datan heller utan pluggar istället, men som sagt förlåt. Imorgon är de onsdag och och sen är det bara torsdag och fredag kvar i skolan sen är det helg igen, skööööönt. Denna helgen är inte heller vilken helg som helst utan mina föräldrar är i stockholm från fredag till måndag så då blir det att bästavänn sover hos mig, vilket ska bli super! Men nu måstejag fortsätta med sevnskan vi ska skrvia en berättelse och vårt utkast ska vara klart tills imorgon, så får ta tag det nu. Ha en toppen kväll alla där ute!

Your heart is not your brain



Heeeeejjjj, underbara vänner! Hur är livet idag? Mitt är ju då bättre än igår, lite iaf. Men det rullar på ändå. Va ute innan och hade skojj, har jag precis käkat och nu hade jag tänkt ta en lång dusch, och sen titta på någon film, är riktigt trött, är ni med det efter en vecka med tidiga morrnar? Ha en bra kväll allihopa! Kraaam

Många säger att världen inte är rättvis och jag hatar att det är sant




Hur kan världen vara som den är, så orättvis? Jag försår det inte... Är så himla ledsen. Man hoppas så på något men ändå blir det aldrig som man vill. Detta var min högsta önskan, att bara få se dig. Men du lämnade vår planet för tidigt hann inte se dig, ta på dig, inte ens hålla din lilla hand mot min. Aldrig visa min kärlek till dig. Även om du inte var här så betyde du så mycket för allihopa. Du lämnade oss för tidigt.

Finns det en så finns det flera



Hej! är inte på speciellt bra humör, inte alls på bra humör, men ska försöka få ihop ett inlägg iallafall... Slutade ganska tidigt idag sen hängde med bästavän ett tag efterskolan som alltid, typ. Därefter var det spelning som jag skulle ta i tu med. Bytte sedan om från mina sköna jeans till löparbyxor och sprang en runda. Väldigt tråkigt inlägg men ändå något... Ha de bäst!

RSS 2.0