Hejdå

Hej! Hoppas allt är bra med er!  Ikväll åker jag till Kroatien/Ungern och kommer vara borta ett bra tag. Jag kommer nog inte att blogga alls, så förvänta er inget men när jag kommer hem blir det mycket bloggande att ta igen. Ni får ha det super bra så länge!

Hemma



God kväll! Jag lovade att jag skulle blogga, de är lite sent, men ändå. Kom precis hem från Malmö, var faktiskt redigt roligt. Sitter just nu och tittar på amazing grace med min broder. Ska nog snart gå och lägga mig så att jag kommer upp i hyfsad tid i morgon, för måste packa har inte ens hunnit halv vägs och vi åker i morgon kväll, inte bra. Ha det bra, och god natt!

Malmö


gammal bild jag vet, men hinner ine med något annat.

Hej! Ska uppdatera lite snabbt, i rekord fart. Ska till malmö till en som fyller år, och vi är redan sena, som vanligt. ni får ha de, bloggar mer när jag komer hem.

Midsommar



Glad Midsommar!
Tänkte bara uppdatera lite snabbt. Vi har som tradition att vi firar med en annan familj, men i år blir det inte så, eftersom dem är i USA, lyx! Så i år blir det att vi firar lite med släkten, men det ska också bli kul. Hur firar ni midsomma?

Jaffa



Halloj! Har fin besök här hemma nu, lille Jaffa är här. Försökte ta bild på henne, men de gick ju sådär, för hon var aldrig stilla, speciellt inte när våra katter kom ner till henne. aww. Håller på att städa mitt rum nu också och jag är grymt suger på att måla om och sånt, men det blir till hösten isåfall. Nu när vädret har blivit så fint så bestämde jag med Josefin precis att vi ska ta en inlines runda senare ikväll. superduper! Ha det bra!

it's time to say goodbye


ADELE - TURNING TABLES

Hejhej! Ännu en seg dag att vakna upp till just en sån här dag man inte vill vakna, molningt och grått ute, inte kul. Gjorde allt som var tänkt att jag skulle göra igår förutom att städa rummet så idag ser det bara värre ut, ingen vacker syn. Så det ska jag snart ta tag i eller ikväll. Först ska jag bort till HI-FI klubben och kolla på högtalare, får se om det bli några annars tar vi det någon annan gång. Ha en superduper bra dag!

22-12-12



Måste bara skriva detta, igår när jag kollade på 2012 (filmen) så började jag att tänka på om jorden verkligen kommer att gå under, man vet ju inte? Någon gång måste den ju försvinna, så varför inte nu, det kan ju hända när som helst. Jag tror, inte tror men börjar fundera på om de verkligen kan hända nu, att jorden kommer att gå under 2012. det sägs att den ska gå under den 22/12-12 och om man sätter ihop 11/9- attackerna på world trade center och händelsen i Japan i år. uträckningen: 11/9-01 + 11/3-11 = 22/12-12. LÄSKIGT! Vad tror ni?

FIXA



Börjat packa lite iaf...

HEEEEEJ! Äntligen lite bättre väder, de regnar iaf inte och det är bra! Idag har jag inget planerat men måste börja packa, lämna djuren till mammas bror och sen ett absolut måste är städa mitt rum, har aldrig sett något värre, igår kväll såg de helt ok ut, men nu, helt hemskt. Så de måste jag ta tag i. Vill ju att det ska vara fint när man komer hem, så att inte det första när man kommer hem är att städa. Vi åker ju till Ungern och Kroatien (italien?) Nu på söndags natt och kommer hem igen om fyra veckor. Ska bli riktigt skönt att bara släppa allt och bara åka bort ett tag. Nog om det! Vad ska ni göra på sommaren, har ni något planerat? resa, (sommar)jobba, ta de lugnt hemma eller flytta osv. Vad ni än gör så får ni ha en bra sommar, för de ska jag se till att ha. Puss så hörs vi snart!

Inlines



Hej, nu får jag ta tag i bloggen igen. Så nu kör vi på här. Väntar nu på att Josefin ska komma så vi kan ta en inlines runda, riktigt mysigt faktiskt och det har blivit lite "vår" grej nu, hoppas nu har det bra även om de inte är sådär jättefint väder ute!

Anyplace is better.

Maybe we make a deal. Maybe together we can get somewhere. Anyplace is better. Starting from zero got nothing to lose. Maybe we'll make something. But me myself I got nothing to prove.




Inte blogga

Tänker inte blogga på ett tag eller aldrig mer. Mår inte alls bra, är inte sjuk eller något. Har bara ingen lust till något. Tänka sig att ens liv kan förändras på mindre än tjugo minuter. Hela mitt liv gick i bitar.

Älskar dig och vi klarar allt tilsammans.

Fotat






Hej, mina vänner! Nu har vi inga dagar kvar i själva skolan, bara en sommarutmaning och sedan skolavslutning, SOMMARLOV, kommer bli super! Var med min fina bästavän innan, men snäll kan jag inte säga att hon är. Tog bland annat lite nya bilder.Tiitar just nu på Wallander så ska fortsätta med det nu. Ni får hA nu en bra fredags kväll och en bra helg, kram!

Fotbollsgolf




Tjena nixen! Hur har ni det i regnet? själv har jag det toppen! Idag var det aktivitetsdag i skolan, så min klass var i rinkaby på fotbolsgolf, riktigt roligt faktiskt, slutade vid halv tolv sen cyklade jag med Sabah och Elna in till stan och var där ett tag sen österäng en runda. Nu väntar jag bara på att jossan ska komma och sen ska vi hitta på något skojjigt har inte trffat henne på länge nu. Men vi höres sen kram! 



Hej


vilka puddingar vi är? 

Hej! Nu är jag tillbaka. Vårt internet funker fortfarande inte, så därför har de inte blivit så mycket bloggning. Men så fort allt är som de ska då blir det bättre. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jag var ute och sprang en runda innan. Har inte så mycket mer att säga mer än att ni får ha de bra, så syns vi i morgon! och en sak till måste skriva grattis till sabah som fick en lillebror natt!

Inte ok



Hej min uppdatering har inte varit den bästa dessa dagar och det är inte ok ut av mig. Men ärligt vem sitter vid datan när vi har så fint väder och lov? Inte jag iaf, speciellt inte när solen lockar. Men nu börjar skolan i morgon igen, vilket är sådär, för nu måste man måste gå upp tidigt. Men det är ändå slappt i skolan, man behöver inte göra så mycket och nu har vi bara två "vanliga" skoldagar kvar sen de andra dagarna är det fotbollsgolf, städning och sommarutmaning. Men nu så ska jag gå och renskriva läxan om vi har tills i morgon, Kram!

Grillat


Glömde kameran hemma så det blev inga bilder från idag, men en bild från när jag och josefin hade en mysig grillkväll för ett tag sen.

Hallå! Hur har ni det? Bara toppen hoppas jag nu när vi äntligen har fått så varmt o skönt. Jag kom precis hem från att ha varit i balsby och grillat med härligt folk. Mycket kul! Därefter var vi några som stack hem till Matilda en runda. Idag har det varit så sjukt varmt ute och så skönt. Hoppas nu att värmen stannar kvar, så blir vi alla glada! ha de en bra natt puss!

Springa


Ledsen att bilden blev såhär liten men när jag gjorde den större så blev den bara värre.

Halloj! Nu orkar jag inte sitta inne/ute längre och hålla på med son och lite annat som jag behövde göra. Så nu ska jag dra ut och springa en runda. Sen hem och fortsätta. Hoppas ni har det bra och ha en bra dag/kväll! Vi synes! 


Internet




Hallå! Hur har ni det ute i solen? bara bra hoppas jag. Älskar att det är så fint väder men självklart så sitter jag inne och håller på med läxa. Har inte kunnat blogga sen i måndes, eftersom vårt internet slutade att fungera, igen! Och det funkar inte nu heller men använder ett mobilt bredband. Nu ska jag gå och äta upp mina pannkakor så vi ses senare!

RSS 2.0