Godnatt






Hej!! Nu håller alla på att sticka så jag passar på att blogga lite. Min kväll har varit superb och det hoppas jag att er också har varit. Vi var ett gäng från släkten som träffades och hade de mysigt. Gillar verkligen er! Nu ska jag säga hejdå till alla och tvätta bort sminket och allt och bädda ner mig i sängen och kolla på något avsnitt av Friends, Phoebe´s kommentarer är alltid så klockrena, haha. Sen blir det att sova för ska upp tidigt imorgon! Godnatt!

Taggad




Tjaaaaa!! Nu är jag taggad inför gäster, måste kila neråt nu. Ha en bra kväll!!

Yesterday





Heeej! Hur är läget med er denna lördagskväll? Toppen är med här hemma iaf, dunkas musik och fixas inför gäster som kommer till oss vid sex. Medans jag gör mig klar så får ni några bilder från igår. Kraaam!!!!

Weeeehooo




Hej allihopa! Har ganska tråkigt men inte länge till för snart kommer min hero, men bara för idag. Håller på att plocka undan allt som jag har slängt över allt, men jag vet inte varför egentligen för de ser alltid ut som ett helvete när vi två har varit på samma rum. Det blir en lite mysig filmkväll så kommer nog inte blogga mer ikväll men jag bjuder på två bild från när vi var små som lite fredagsgodis, haha nej men vi hörs i morgon! Kraaam

Blöt!!!



Chachhaa! idag vart de en inlines tur med Emma, tänkte tagit med kameran med såklart så började de regna så den ideen försvann lika snabbt igen. Så är helt genom blöt så ska bara göra ett inlägg sen ska jag ta en dusch. Snackar just nu med min saknade Sabah på msn, saknar den tjejen riktigt mycket!!!!

Mys



Tjeniiis! Just nu har jag en liten myskväll för mig själv, älskar verkligen att sitta med en massa filtar, äta något lyxigt och titta på en bra film när det är sånt tråkigt regnigt väder ute. Så, det är så min kväll ser ut. Nu ikväll är det "The proposal" som jag myser till och än så länge verkar den vara lite rörig men de blir det nog ändring på ju längre in i jag kommer. Vi hörs i morgon, för nu rullar filmen igen, puss & kram!

Nikon D3100



Heeej! Igår kväll blev det ett kvällsdopp i balsby med josefin, hon hade även tagit med sig lite fika, jordgubbar och lite sånt, så vi hade de riktigt myyisgt. Blev att hon sov hos mig så vi tog en lång sovmorgon idag gick upp vid två och gjorde lite våfflor. Idag har jag även fått min kamera och det blev en Nikon D3100 med ett 18-55 och ett 55-300 objektiv. Glad chey!  Jag är ledsen att bloggen är så rörig just nu men ska fixa de!

Time



Tjenaaaa! Hur har ni det i höstvädret? Jag har det toppen sitter i soffan med en filt om mig och en sovande katt bredvid mig, myyysigt! Måste ta tag i min träning igen, så idag blir det att springa en runda, men ska bara sitta kvar här en stund till... Har ändrat lite på bloggen idag, lite nytt sådär. vi hörs ikväll, kram!

Blueberry



Hej! Har Tillbringat några timmar med bästavän, har saknat henne! Blev en runda in till stan köpte bara ett nytt body butter denna gången blev det blueberry. Har ni aldrig testat the body shops body butter så är det ett måste, klarar mid inte utan det, det är helt underbart bra! Ha det super!

Behöver din åsikt



Hej! Nu är det såhär att jag vet inte vad jag ska göra, så jag vänder mig till er. Jag fyllde ju år nu när jag var i väg blev femton så nu är jag byxmyndig, straffmyndig och jag får även köra moppe. Men nu till själva saken, jag fick pappas systemkamra i ett av mina paket och då berättade mina föräldrar att jag skulle få en egen men de ville inte köpa en de vill hellre att jag skulle välja en, och nu vill jag gärna ha tips och sånt från er angående kamrer/systemkamrer, vad som helst bra/dåliga, blir glad för minsta lilla så tveka inte att tipsa mig, tack!

Hemma








Hej, nu är jag hemma igen. Så skönt att äntligen vara hemma igen. Men bäst av allt jag får sova i min egen säng igen! Allt är bra med er hoppas jag, tänkte mest berätta att jag är hemma nu och att jag börjar blogga som vanlig igen!

Pula, Kroatien

Nagra biler fran idag.

Hejhejhejhej! Har saknat bloggen lite. Nu ar jag & comp i Pula i Kroatien och har det superbra. En massa sol om dagarna. Kom precis tillbaka fran att ha varit nere vid hamnen och atit lite gott, ingen oss var på "ga-runder" humor sa vi drog tillbaka tidigt och tar det lugnt istallet. Datorerna har nere har inte alla bokstaver, men hoppas ni forstar anda. Hoppas allt ar bra med er och att vadret är bra darhemma, eller var ni nu ar nagonstans pa jorden. Saknar er alla darhemma. Kram.

RSS 2.0