Sometimes in life,
you find a special friend;
Someone who changes your life
just by being part of it.
Someone who makes you laugh
until you can't stop;
Someone who makes you believe
that there really is good in the world.
Someone who convinces you
that there really is an unlocked door
just waiting for you to open it.

This is Forever Friendship.
When you're down,
and the world seems dark and empty,
Your forever friend lifts you up in spirit
and makes that dark and empty world
suddenly seem bright and full.
Your forever friend gets you through
the hard times, the sad times,
and the confused times.
Your forever friend holds your hand
and tells you that
everything is going to be okay.
And if you find such a friend,
you feel happy and complete,
because you need not worry.
You have a forever friend for life,
and forever has no end.

always and forever

FRIENDSHIP

If you were murdered, I would not go to your funeral because I´d be in jail for killing the idiot who killed you. We are real friends, we live together, we die together ♥

HOMEWORK



Tjenanixen! Har precis ätit en sådan god söndag middag, kyckling! Inte så intressant men en sak är säker och det är att jag måste plugga lite nu, har tre prov denna veckan plus de vanliga läxorna, så ni förstår nog att jag måste öppna böckerna. Är sugen på att springa en rund oxå får se om jag hinner och om jag ska springa så ska jag försöka få josse med mig, inte alltid så lätt, hon brukar gnälla på mig när jag inte frågar men när jag väl frågar så vill hon inte?. Ha en trevlig söndag allesammans! Hugs.♥

TRUE


SATURDAY




foto & smink: josefin

Hej! Har inte bloggat på någon dag men har haft fullt upp. Josefn sov hos mig tills idag och hon sminkar sjukt bra, måste jag säga. Har ni aldrig sett filmen "The notebook" så måste ni verkligen göra det, superduper bra film. Har inte så mycket mer att säga, mer än att ha en fin lördagskväll allihopa. Kisses. ♥

NY


kände för att lägga in en bild på zeke, och hoppas att allt är bra på andra sidan.

Hejsan! Kom precis in, har varit och spelat och varit och köpt en ny plattång, och det blev Björn Axen. Vi får väl se hur bra den är men läste på någon sida att den var näst bäst i test av någon frisör, så vi får hoppas att de har rätt. Har varit så sjukt glad idag för min envisa, äckliga granne ska flytta! Äntligen slipper jag henne. Någon känner kanske henne? (***k*) hah. Nej, men akta er för henne om ni blev hennes nästa granne...Helt sjukt otacksam må jag säga. Men nu ska jag sluta snacka om de. Hugs.♥



ELINA



Grattis !
nu är du äntligen 16 underbara vän!  ♥


TRÄNAT


ingen aning om varför jag tog denna bilden... jag har typ inga biler... :(

Hello! Kom precis hem från träningen, gick ganska bra faktiskt. Och jag bara älskar känslan man får när man har tränat och är ny duschad, den känslan är helt amazing. Nu har jag hunnit att äta så nu ska jag bara göra tyskan som vi har tills imorgon. Kissies.♥

BJÖRN AXEN ELLER INTE



Hejsan! Slutade runt halv fyra så var hemma vid fyra nån gång. Sen dess har jag bara varit hemma och tagit de lugnt, lyssnat på en massa bra låtar och ska snart byta om till träningskläderna. Ska snart till f&s och träna men innan de skulle jag vilja hinna köpa en plattång om jag hinner, den andra är sönder. Jag kan säga att jag är riktigt sugen på Björn Axens, men jag vet inte om den är bra...Så får se vilken det blir, men nu måste jag byta om om jag ska hinna allt. Hugs ♥.

EARCUFFS



Hej! Stressig dag idag, må ni tro. Spelat idag, gick väl sådär, om jag ska vara ärlig så har jag inte övat speciellt mycket, det är väl lite de som loven är till för, bara släppa allt och ta de lugnt? Ska nu klockan åtta kolla på Handbollen i tv4. Måste också säga att jag är helt in love i earcuffs, riktig snyggt. hittade denna sidan innan och ska nog ta och beställa en därifrån. Men först och främst måste jag köpa en ny plattiis, den förra är ju helt crazy, så behöver ju en ny, är lite sugen på babyliss paris st70e, men vet ju inte riktigt hur bra och så den är, men ni kan ju hjälpa mig? vet ni någon bra platttång, hör gärna av er då?. Kissies. ♥

EVERYTHING I DO, I DO IT FOR YOU



Hej! Idag har jag hunnit med en hel del, reklamen, städat rummet, sprungit, duschat, gjort lite läxor och ätit och klockan är bara halv sex? Är på sånt söndags humör, (när man deppar för att helgen redan är slut men också för att skolan börjar i morgon). Ska nu läsa lite i min bok för vi har sån läslogg i skolan och så måste man skriva ner tankar som man får, och den ska lämnas in i morgon så måste skriva lite. Kyss. ♥



ÅÅHHH



Hejsan! Ska snart ut med reklamen, men försöker dra ut på tiden så mycket det går. Men lik bra att göra det nu... Skulle precis börja platta håret, men såklart så har det hänt något med den igen. Förra gången var det typ en kortslutning, så då gick det säkringar var jag än satt i sladden. Men nu är det inte de felet utan nu lyser inte lampan och den blir inte varm, så mamma ska gå till frissan i morgon så får vi hoppas att jag får en ny. Men nu ska jag ut med reklamen och så funderar jag på om jag ska springa en rund oxå. Hugs. ♥

BILDER








lite bilder sen idag, tog inte så många och inga som blev sådär skitbra... men nu ska jag fixa en ny header. kissies.♥

NO PICTURES


har knappt några bilder på datan, men det ska jag göra något åt. lovar.

Hejsan! Har sovit över med josfin tills idag, var precis ute och fotade, men blev inte så där jätte lyckat. Idag är det ju lördag och det är ju underbart. Nu ska jag vi g¨och hitta på något, vi höres. Hugs.♥

kommer nog upp en video senare, där jag och josefin försöker öppna en................. så kika in lite senare.

HOMEWORK



hello, hur har ni det? själv är det jätte bra, än så länge. Va en stund med josefin (ko) idag. Var meningen att vi skulle pluggar lite, tyska, so och engelska. Men så blev det däremot INTE. Vi orkade inte ens öppna böckerna. Iaf så gick hon hem precis så då passade jag på att göra ett litet inlägg, bra va? och så MÅSTE jag börja med so:n och tyskan. Men vi kanske hörs senare. Kisses. ♥ 

Jag vet att rubrikerna är tråkiga men jag är verkligen jätte dålig på att komma på någon.

LÅNG DAG


snart åker min bästavän till thailand, och gissa om jag kommer sakna henne? 
fast hon är lite ond, det har hon varit sen hon föddes. På baksidan av gungan ligger jag, tror hon kastade av mig? 

Hejsan! Varit en lång och jobbig dag, har inte varit min favorit dag precis. Var helt död i morse orkade inte gå upp, men när jag väl var upp och skulle sminka mig så orkade jag inte hålla ögonen öppna så jag gick tillbaka till sängen och sminkade mig där, sjukt jag vet! slutade vid tio i tre, sen var det ju konfa, gud vad jag hatar de...men sånt är livet, ellerhur? Hugs. ♥

just de! idag fick jag hem mina ringar som jag beställde från stylebytyra :)

RINGAR



Hejsan! Kom hem för sen stund sen har ju delat ut min reklam idag, och det var hemskt. Det var helt glashalv på vägarna ett under att jag ens lever nu. Men gick in och kollade på tyras blogg precis och på hennes ringar, och helt mållös asså hon gör sjukt fina ringar måste jag säga! och ska nog klicka hem några eller måste nog göra det, så galet fina... kissies ♥ 


I WANT SUMMER



hejsan! Hur mår ni, nu när skolan har börjat igen? Jag mår iaf bra. Min farmor och farbror kom precis hit för att kolla lite hur vi har det bland skiten...(vi håller ju på att renovera nedervåningen efter skada). Så berättade hon att hon ska ut och resa IGEN. Hon gör inget annat an resor, resor och resor. åh, vill ju också till ett varmt land och slippa de kalla Sverige vädret...Hugs.♥

NEW SHOES



God kväll bloggen! Kom hem för några minuter sen och gissa vad... jag köpte dom. Men nu måste jag ner och duscha en snabbis och sen måste jag plocka undan lite på rummet, ligger lite kläddar var som. Därefter kallar sängen på mig! Hugs. ♥

SKOR?



Hej på er! Nu har jag precis bakat klart ska bara vänta en stund tills den ha svalnat och sen ska jag ta på chockladen. Funderar på om jag ska hänga med till mötet och köpa ett par skor då, jag har inte riktigt bestämt mig än. ha de bra, för måste smeta ut chocklade nu. Kissies ♥

BAKA



hejhopp! kom hem från skolan för ett tag sen. Ska baka lite senare till styrelsemötet, men funderar på att ge dom lite morötter istället. Nej men dom äter kakor hela tiden och några va dom ska springa göteborgs varvet i maj, hur kommer de då gå... men nu måste jag sätta på kaffe till byggarna som är här hemma, fjäska lite? kissies. ♥

SVERIGES MÄSTERKOCK


pappa

Hej! var och tränade på friskis tidigare idag och det gick inte bra. Har inte tränat på ett tag så är inte i form alls, måste börja köra på nu. Har precis kollar på "sveriges mästerkock" tillsammans med min pappa. Han har ett väldigt stort mat intresse så ett prefekt program för honom... Men nu nåste jag gå. hugs ♥

HA EN BRA DAG



hejsan! har precis gjort mig klar och ska nu bara fixa de sista sen ska jag knalla bort till bussen. andra dagen i skolan idag då, får se hur det går inga jätteroliga lektioner men bara att bit ihop, men nu måste jag verkligen stänga av datorn. kisses. ♥

UNDER DE MEST ENSAMMA OCH SVÅRASTE STUNDERNA I MITT LIV


inget med bilden att göra...

En natt hade jag en dröm. Jag drömde att jag gick längs en strand tillsammans med dig. på himlen trädde bilder ur mitt liv fram. Jag såg på varje bild två par fotspår i sanden; de ena paret var mina och de andra paret var dina. 

När den sista bilden syntes såg jag tillbaka på fotspåren. jag upptäckte då att många gånger under mitt liv fanns endast ett par fotspår. Jag såg också att detta var under de mest ensamma och svåra stunderna i mitt liv.

Detta bekymrade mig mycket och jag frågade dig om detta; " Du sa en gång till mig att när jag bestämde mig för att följa dig att du då skulle hjälpa mig hela vägen. Men jag ser att under de svåraste tiderna i mitt liv finns bara ett par fotspår...Jag förstår inte varför du lämnade mig när jag behövde dig som mest"

Då minns jag att du svarade; "Lilla vän. Jag älska dig och skulle aldrig lämna dig. Under tiderna av svårigheter och prövningar när du bara kan se ett par fotspår, då bar jag dig"

LOVE YOU

Jag fixade till lite på din blogg ;) Klockan är just nu halv tre on nu blev jag klar! :) Hoppas du blir nöjd! Bilden i menyn har det hänt något med så de får vi fixa... Och headern gjorde jag nyss.  Pusshej ♥ / josse

RSS 2.0