I'M BACK

Tjabba! hur har ni de, finfint hoppas jag! har fått hem min data idag så mitt humör är toppen. Så nu är jag tillbaka på fullt allvar igen och så nu som ny "start" så kommer jag att fräscha upp min lilla blogg lite inför våren ny header osv. ett litet mini inlägg nu så här första dagen i skolan efter två långa veckor utan läxor. men nu ska ag fortsätta att fixa och dona med bloggen, KISSIES! ♥

och ja alla bilder is gone!

SMÅ STARTA



hejsan! har inte fått besked om hur min dator mår än, men vi hoppas på det bästa. Tänker små starta bloggandet lite, kommer inte als bli lika ofta som innan när jag hade min egna, men nu så änvänder jag brors, mammas eller pappas data så ka nog hinna med att göra ett inlägg om dagen.

idag har jag varit med kompis och för en timmes sen så var vi sugan på at gå på bio, så nu måste jag verkligen sluta om jag ska hinna, men vi ska iaf se love & other drugs, kriver sen om hur den var, Kissies! ♥

KOMMER SNART TILLBAKA!


finns inte så många bilder på denna datan, eller jo de finns jätte många! men bara en massa när man var liten. men ni får en bild på min söta nästkusin!

Hejsan! ni kanske undrar varför jag inte har bloggat på över en vecka? oja det är för att min kära älskade data fukar inte, men just nu så är den på lagning, dom  trodde de var virus eller något. aja, men så fort jag får hem den igen så kommer jag att börja blogga för fullt igen! fast de tråkiga är att alla mina bilder på datan försvinner. men ni får ha det superduper bra så hörs vi när min data är hemma igen.
& när jag är tillbaka så ska jag "förnya" bloggen lite så at det blir som en ny start? och en sak till vill ni veta en hemlis? jag saknar min bästa vän, hon är i thailand nu och har det bra i värmen medans vi har fått SNÖ igen?!
HUGS.

FRUKOST

God morgon! Nu har vi precis ätit frukost och snart ska vi ut på en shoppingrunda, ni får ha en bra lördag så hörs vi. ;)

SJ

Hejsan! Sitter nu på tåget påväg upp till göteborg, och tåget är över en timme sen, och toan fungerar inte och jag håller på att explodera, det är en sak som är säker! Vi ska vara framme vid sex om det inte händer något igen, bi hörd senare ikväll, Hugs.

new week



aja, var några dagar sen, men nu sitter jag här framför datorn och är beredd på en helt ny vecka. På onsdag har vi friluftsdag och då ska jag dra till vånga, och nu kom jag precis på att vi har svenska tills i morgon kankse ska börja med den nu, good idea! Vi hörs, och jag lovar att det inte dröjer lika lång tid som förra gången. Hugs♥.

SOME PICTURES


TOKIG



recept + dekorerade med en chokladdoppad jordgubb och riven chocklad på toppen!

Hej allesammans! Har precis gjort mig en liten smoothie, är helt tokig i smoothies. Ska snart ta och börja med engelskan vi har tills i morgon, ska bland annat skriva ett brev?. Måste oxå säga att idag fyller min morbror 30, så grattis! ska nog ta och ringa honom nu. Vi hörs. Hugs♥.

pannkakor




Hej! Sitter nu med tyska läxan som vi har tills i morgon och ska äta mina pannkakor som jag gjorde precis.Håller på med en ny header samtidigt, så tyskan går inte så bra... men iaf vad händer hos er ikväll? själv ska jag träna på f&s lite senare. Hugs♥.

en massa...



Hej! Har egentligen inte tid till att blogga men vad gör man inte för er? Denna veckan i skolan är helt sjuk. Vi har tre prov, en inlämningsuppgift plus då de vanliga läxorna som engelska och svenska. Usch säger jag bara, fast ska sluta klaga. Hoppas att ni har lite förståelse för mig, att jag inte kan blogga fullt ut, men ska göra mitt bästa. Nu måste jag verkligen fortsätt. Ha en fortsatt trevlig kväll. Kissies ♥.

RSS 2.0