min bästavän























Idag blir min bästavän 15 år, stort grattis till dig hjärtat! Världens bästa är du, och jag menar det! Vi har delat mycket tillsammans genom dessa 14 år som vi har kännt varandra, både tårar och glädje tårar! Du är den bästa jag har, och jag älskar dig enormt. Alltid så glad och snäll och du är grymt jävla snygg!! stort grattis, du får ha en super underbar dag, för de förtjänar du! Grattisgrattisgrattisgrattis!

något jag aldrig kommer att glömma är när vi var mindre och vi sjöng och dansade till bästa vänner av poppis!!

Kommentarer
Postat av: fabregas

är dock mkt snyggare än josse däg de till henne! och nej är inte avunsjuk! gå bränn upp er båda två jävla bajskorvar ni ska få se när jag kmr tbx din blogg kmr bara lysa av mina bilder !!

2011-11-08 @ 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0