Folk vill ta tillbaka, men vägrar att ge



Heej! Nästsista dagen på praon är avklarad, helt sjukt, vi har stått och hand doppat totalt 1040 bisqvier (!!). Är riktigt trött i benen, så kommer sova bra sen ikväll. Sen jag kom hem har jag bara tagit de lugnt och städat mitt rum inför helgen, inte lönt, för de kommer bli störkigare sen, men ändå. och lyssnat på musik, ikväll kommer några kompisar som vi känner hem till oss, inte träffat dem på länge så ska bli kul!! Har haft Timbaktu´s låt alla vill till himmelen men få vill ju dö, på hjärtnan sen jag kom hem och sluta lyssna på den, de kan jag inte. Jag får ofta låtar på huvudet och då måste jag lyssna på dem hela tiden, helst ska jag kunna dem utantill också, och så varar de i någon dag, sen byts den ut till en annan låt och då blir den nummer ett i någon dag och sen en ny osv. Får inte ni med såna stunder då ni lyssnar på låten 1000 gånger och om igen och tröttnar inte på den? och sen när ni tröttnar på låten så vill ni aldrig höra den igen? Jag har det så iaf och jag kan lova att mina föräldrar har tröttnat på timbaktu, haha! Vilket rörigt inlägg detta blev, men så kan det vaa. Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0