FRRRIIII



Hej! är jätteledsen för den dåliga bloggningen här på bloggen denna veckan, men denna veckan har varit en mördarvecka i skolan har haft jättemycket att göra, skickade iväg min sista inlämningsuppfigt precis. Så nu är jag frrriii från skolan i två veckor, skönt. Praoar nästa vecka och det ska jag göra på konsumbagaren tillsammans med bästavän. Sen veckan efter det är det lov, och då händer det en massa, bland annat så ska jag och josefin till malmö och shoppa sen på kvällen se rihanna, känner på mig att det kommer bli grymt!! Har ni något kul ni ska göra på lovet? hoppas ni alla mår bra! och nästa vecka blir bloggningen bättre för då är det inte en massa läxa, ha en bra fredags kväll allihopa, pusso kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig flicka som äntligen blogga! :) Hann du bli med so:uppgiften till 12?

Pussss

2011-10-22 @ 12:07:36
URL: http://myplaaace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0