Holes




Heeeeeejjjj!! Sitter och läser en engelsk bok som vi senare ska skriva en bokrecension om, Holes heter den. Än så länge kan jag inte säga att den är så superbra men har nästan precis börjat läsa, alla nior på skolan ska läsa den, så vi har inte fått välja själva. Den handlar om en kille som är anklagad för att ha begått ett brott, men han är oskyldig, och eftersom han inte är så gammal så hade han två val, antigen fängelse eller åka till ett läger. Pojken valde då att åka på läger, och det är inte vilket läger som helst utan det är ett läger för dåliga killar, och på detta lägret ska de gräva gropar varje dag som ska vara fem (feet) brett och fem (feet) djupt, och det ska då göra alla killar som är på lägret till bra killar igen. Jo, jag glömde skriva att lägret är mitt ute i ingenstans och sol hela tiden. Så långt har jag kommit iaf, får hoppas den blir bättre, men nu ska jag fortsätta och sedan kanske hitta på något med bästavän om hon slår mig en pling snart? Ha en fortsatt bra dag, Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0