Your shadow crosses mine





Hej, sötnosar! hann inte med att blogga igår, iaf så hängde jag med till josefins pålle, Ribban, som finns på klabbarp. Tittade när hon red och kan säga att hon har blivit riktigtriktigt duktig. Det blev även så att hon sov här, vilket hon kommer göra denna helgen, tror ja och hoppas ja. För mina föräldrar är i stockholm denna helgen hos en del av vår släkt, där de är fördelsedags firande, skulle egentligen hängt med för var väldigt längesen jag träffade den halvan men eftersom josefin och jag ska till malmö på måndag och se Rihanna så går ju inte det, för vi skulle inte kommit hem förren måndag kväll, så det var synd, men det ska blir aproligt och coolt att se Rihanna!! Så ff denna helgen (igen) men de är kul! vi får se vad som händer, skulle tror att vi färgar mitt hår eller något för ser ut som någon har bajsat i den enligt josefin, håller med om att det ser helt grönt ut i topparna, inte fint, blir nog att slänga i lite mörkbrun färg. Vi hade vår sista dag på konsumbagarn igår, så var lediga idag och kunde sov ut nu på morgonen, topppppen! Iaf så igår fick vi göra varsen tårta, gjorde en pärontårta, eftersom jag gillar inte grädde speciellt mycket och inte marsipan heller så fick bli en päron och den var faktiskt god. Nu ska ja sätta på lite timbuktu låtar och ha de bra. Ni får ha en superbra dag och helg allihopa, kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0